Długopisy reklamowe

Oto kilka powodów, dla których:
Długopisy reklamowe są opłacalne – otrzymasz najwyższy zwrot w porównaniu do zainwestowanej kwoty. Długopisy reklamowe są najtańszym produktem promocyjnym i są sprzedawane luzem, dzięki czemu koszt umieszczenia Twojego nazwiska na piórze jest bardzo przystępny. Jak tanio? Koszt jednego wyświetlenia na piórze lub długopisie reklamowym wynosi mniej niż 1/10 centa lub 0,000436 USD .
Wysoka użyteczność – średnio pióra promocyjne są używane 18,2 razy w miesiącu, co czyni go najczęściej używanym produktem marketingowym. Długopisy reklamowe są używane w domu, w pracy lub w biurze, więc oprócz częstego używania, Twoja marka na długopisie ma dużo ekspozycji. Badanie przeprowadzone przez PPAI (Promotional Products Association International) okazało się, że nawet o 79% osób korzysta z promocyjnych długopisów – długopisy reklamowe one otrzymane od firmy.
Długopisy reklamowe przypominają wizytówki – możesz umieścić wszystkie swoje informacje na piórze – nazwę firmy, logo, adres, numer telefonu, adres e-mail i stronę internetową – zamieniając proste pióro w potężne narzędzie marketingowe, które będą mieć na nich potencjalni klienci. 73% osób w badaniu PPAI zawsze ma przy sobie długopis, więcej niż jakikolwiek inny produkt promocyjny. 92% właścicieli samochodów ma co najmniej dwa długopisy w samochodzie, a 82% osób noszących torebkę lub torebkę ma co najmniej jedno pióro.
Długopisy reklamowe są zawsze dzielone – Długopisy są przekazywane i pożyczane bardzo często, więc dostajesz dodatkową ekspozycję na innych ludzi za darmo. W rzeczywistości 60% osób biorących udział w badaniu używa pióra 5–10 razy dziennie, co w epoce cyfrowej jest bardzo duże.
Dłuższy okres przechowywania reklam – w przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, takich jak reklamy telewizyjne, radiowe i drukowane, długopisy reklamowe mogą przetrwać dłużej niż 6 miesięcy, dając Twojej marki poważną ekspozycję przez dłuższy czas. 56% osób, które odpowiedziały, stwierdziło, że zachowa pióro promocyjne tak długo, jak pisze.