Odzież reklamowa Fruit of the Loom

Jeśli masz odzież do sprzedania, masz już produkt, którego ludzie potrzebują. Wszyscy ją noszą, a co ważniejsze, większość ludzi lubi otrzymywać odzież reklamową, zwłaszcza gdy jest to najnowszy styl modowy. Minusem jest to, że wiele firm sprzedaje odzież, więc masz dużą konkurencję. Celem jest przebicie się przez zagracony rynek z odzieżą reklamową i promocjami, które zachęcają ludzi do rozmowy.

Zidentyfikuj swój rynek docelowy.
Kto najprawdopodobniej kupi twoją odzież reklamową? Odpowiedź na to pytanie jest najważniejsza dla Twojej firmy, ponieważ określa, gdzie umieścisz reklamę odzieży i jak ją promować. Nawet gdybyś miał nieograniczony budżet, pieniądze, które kupiłyby twoje ubrania, nie zobaczyłyby twoich reklam i promocji. Podobnie, odzież reklamowa musi być tworzona w stylu, który przyciąga uwagę tej grupy.

Czy twoje ubrania dla mężczyzn, kobiet czy obu? Dorośli, dzieci, niemowlęta czy nastolatki? Modny i modny, elegancki czy swobodny? Kupujący z napiętym budżetem lub ci, dla których niebo jest limitem? Im bardziej precyzyjnie możesz opisać swój rynek docelowy, tym łatwiej będzie ci znaleźć ubrania przed nimi.

Oto niektóre przykłady rynków docelowych:
Mając na uwadze rynek docelowy, twórz reklamy, które przyciągną uwagę nawet w otoczeniu wielu innych reklam. Opracuj motyw do użycia w każdej reklamie, która zostanie rozpoznana, aby gdy ktoś zobaczy Twoją reklamę, „kliknie” wraz z nią i przywoła Twoją firmę i Twoją wiadomość. Jeśli Twoim rynkiem docelowym są „Modne nastolatki i młodzi dorośli, w wieku od 13 do 22 lat, mężczyźni i kobiety”, użyj wizualnych i atrakcyjnych dla nich języków. Następnie pokaż ostre zdjęcia swojej odzieży, a nie modeli, ponieważ jeśli klienci nie będą identyfikować się z modelem, zdecydują, że nie jesteś dla nich. Zaprezentuj różnorodne ubrania reklamowe w najmodniejszych stylach. Może interpunkcja nagłówka ze zdjęciem po każdym słowie: Teraz, jeśli sprzedajesz wysokiej jakości sukienki, a Twoim rynkiem docelowym są kobiety w wieku 40 lat i starsze, które mają wysokie budżety, język i styl tych reklam nie będą do nich przemawiać. Szukają szykownych, a nie modnych stylów. Twoje nagłówki mogą brzmieć „Niezbyt często Elegancja” na suknie wieczorowe; w przypadku odzieży roboczej „Styl strategiczny”; oraz w przypadku sukienek, które działają w różnych ustawieniach z różnymi akcesoriami, „od południa do nocy”.

Idź tam, gdzie zmierza Twój rynek, stwórz ubrania z logo każdej firmy. Taka odzież reklamowa jest teraz na topie. Przy rozważaniu miejsca reklamowania kluczem jest podążanie za rynkiem. Gdzie szukają wiadomości lub rozrywki? Dla nastolatków i młodych dorosłych jest to Internet. Zajrzyj do umieszczania reklam na Facebooku, Instagramie i podobnych stronach. Twoja odzież reklamowa powinna być czytelna.