Każdy dobry sprzedawca wie, że zasianie pierwszego ziarna zainteresowania potencjalnego klienta to połowa sukcesu. Większość ludzi instynktownie mówi „nie” prezentacjom sprzedażowym, co nie ułatwia przebicia się do nowych klientów.
Zapoznanie ludzi z Twoją marką w przyjazny i przystępny sposób może pomóc Ci pokonać tę przeszkodę. Czy próbowałeś wykorzystać promocyjne kubki reklamowe Warszawa do kawy, aby przyspieszyć rozwój firmy? Kubki są funkcjonalne i niedrogie oraz stanowią atrakcyjne podłoże dla przekazu Twojej marki.
Kubki reklamowe Warszawa, promocyjne stają się częścią codziennej rutyny Twojego klienta, eksponując Twoją markę szerokiemu gronu odbiorców. Wyróżnij się w tym roku, używając markowych naczyń do picia, aby rozpowszechniać informacje o swojej firmie.
Rozdawanie czegoś za darmo w nadziei na zdobycie nowego biznesu może wydawać się ryzykownym posunięciem. Jednak produkty promocyjne konsekwentnie prowadzą do lepszych wyników niż inne rodzaje reklamy. Oto dlaczego nie możesz się pomylić z niestandardowymi kubkami do kawy.
W przeciwieństwie do reklam produkty promocyjne nie są nachalne i nie odbierają klientom doświadczenia. Każdy od czasu do czasu uwielbia ciepły napój, niezależnie od tego, czy jest to kawa, herbata, czy gorąca czekolada. Kubki reklamowe Warszawa, promocyjne oferują coś wartościowego, co zachęca odbiorców do zaufania i podziwiania Twojej firmy.
To nie przypadek, że dyplomaci wręczają prezenty, zanim zagłębią się w napięte negocjacje. Przemyślany gest nadaje pozytywny ton dalszej rozmowie. Daj klientom powód, aby stracili czujność, a nie będziesz musiał tak ciężko pracować, aby uzyskać „tak”.
Klienci, którzy nie są w trybie kupowania, szybko zamykają się, gdy mogą powiedzieć, że jesteś po sprzedaży. Gratisy mają działanie rozbrajające. Pomagają utrzymać zainteresowanie klienta wystarczająco długo, aby osiągnąć pożądany cel, taki jak zbieranie adresów e-mail lub uczestników ankiet.
- Zasięg marketingowy jest powyżej średniej
Każda kampania marketingowa rodzi pytanie: „Czy naprawdę docieram do moich odbiorców?” W marketingu często skupiamy się na stworzeniu idealnych warunków, aby klienci byli bardziej otwarci. Twoja wiadomość dociera do odbiorców tylko wtedy, gdy czas i motywacja są odpowiednie.
W przypadku produktów promocyjnych takich jak kubek reklamowy Warszawa nie wymagasz od ludzi wydawania pieniędzy ani podejmowania jakichkolwiek znaczących zobowiązań. Klienci mają niewielki lub żaden powód, aby odrzucić gratis, więc Twoja wiadomość promocyjna ma większe szanse dotarcia do zamierzonych odbiorców.
Według badania przeprowadzonego przez stowarzyszenie Promotional Products International (PPAI), średnio tylko 20 procent konsumentów wyrzuca produkty promocyjne. Dla porównania, 68 procent konsumentów pomija reklamy internetowe, 66 procent odwraca się od reklam telewizyjnych, a 50 procent ignoruje niechciane wiadomości e-mail.